بازسازي منازل مسكوني بازسازي منازل مسكوني

mycustomer

بازسازي منازل مسكوني

بازسازي ساختمان عبارت است از مجموعه‌اي از فرايندها و فعاليت‌ها كه به‌واسطه آن‌ها يك ساختمان مجدداً قابل سكونت و استفاده مي‌شود. بازسازي ساختمان مي‌تواند به‌صورت جزئي و يا كلي انجام شود. به عبارتي در بازسازي منازل مسكوني و اداري ممكن است تنها يك بخش و يا كل ساختمان مورد مرمت و بازسازي قرار گيرد.

شركت خط و خاك باسابقه درخشان در عرصه معماري آماده است تا خدمات نوين و متنوع خود را در اختيار هم‌وطنان گرامي قرار دهد. ما با بهره‌مندي از بهترين مهندسان معماري و مشاوران ارشد عمران، اجراي تمامي پروژه‌هاي ساخت‌وساز و عمراني شما از ابتدا تا مرحله نهايي پروژه به عهده مي‌گيريم. اجراي پروژه‌ها با رعايت تمامي استانداردهاي صنعت معماري و با به‌كارگيري نيروهاي خبره در تمام مراحل نظير طراحي ساختمان، بازسازي يا نوسازي ساختمان ، طراحي نما، نظارت، مديريت و اجراي پروژه، محاسبه هزينه‌هاي ساخت‌وساز، مشاوره طراحي سازه و… انجام خواهد شد.

 

برخي از مهم‌ترين خدمات نوسازي و بازسازي ساختمان در شركت خط و خاك عبارت‌اند از:

نوسازي و بازسازي منازل مسكوني

نوسازي و بازسازي ساختمان‌هاي اداري

بازسازي داخلي

محاسبه هزينه‌هاي بازسازي

تعميرات ساختمان

معماري و طراحي

معماري داخلي

طراحي دكوراسيون

تأسيسات برقي

تأسيسات مكانيكي

تأمين مصالح ساختماني

و...

انواع بازسازي ساختمان

بازسازي ساختمان‌هاي فرسوده باعث مي‌شود قسمت‌هاي آسيب‌ديده سازه دوباره احيا شوند و نماي ظاهري ساختمان نيز جان تازه‌اي بگيرد. علاوه بر اين بازسازي منازل مسكوني لوكس و تعميرات ساختماني هزينه‌هاي بسيار كمتري نسبت به خريد ساختمان نو در بر خواهد داشت.

در ادامه اين مطلب دو تا از رايج‌ترين انواع بازسازي ساختمان را بررسي مي‌كنيم. با ما همراه باشيد.

۱. بازسازي ساختمان اماكن اداري و عمومي

در بازسازي ساختمان‌هايي كه كاربري اداري و يا عمومي دارند مي‌توان از تمام تجهيزات يك ساختمان مدرن و هوشمند استفاده كرد. تجهيزاني كه باعث مي‌شوند كارها با سهولت بيشتري انجام‌شده و كارمندان و ارباب‌رجوع از رفاه بيشتري برخوردار باشند. به‌عنوان‌مثال امروزه در بازسازي ساختمان‌هاي اداري از تجهيزات سرمايشي و گرمايشي جديد و مدرني استفاده مي‌شود كه در مقايسه با سيستم‌هاي قديمي از كيفيت و كارايي بالاتري برخوردار هستند.

۲. بازسازي منازل مسكوني

شركت خط و خاك يكي از شركت‌هاي معتبر و پيشرو درزمينهٔ معماري و خدمات ساختماني است كه با بهره‌مندي از تيمي متخصص و باتجربه آماده ارائه باكيفيت‌ترين خدمات نوسازي، بازسازي و تعميرات ساختمان به هم‌وطنان عزيز مي‌باشد.

 شركت خط و خاك علاوه بر نوسازي ساختمان و بازسازي منازل مسكوني خدمات متنوع ديگري از قبيل بازسازي شركت و ساختمان اداري، بازسازي ساختمان قديمي، طراحي ساختمان، مديريت و اجراي پروژه‌هاي ساختماني، محاسبه هزينه ساخت‌وساز، نظارت بر پروژه‌هاي ساختماني، ساخت و بازسازي ويلا و … را به شهروندان گرامي ارائه مي‌دهد.

 

استفاده از خدمات بازسازي و نوسازي ساختمان در شركت خط و خاك نه‌تنها باعث صرفه‌جويي در هزينه‌هاي تعميرات و بازسازي منزل شما مي‌شود بلكه مزاياي ديگري نيز دارد كه برخي از مهم‌ترين آن‌ها شامل موارد زير مي‌باشد:

افزايش عمر مفيد ساختمان

استفاده بهينه از فضاي ساختمان

نوسازي بافت فرسوده

تعميرات لوله‌كشي و برق بكشي در هنگام بازسازي منازل مسكوني

استفاده از جديدترين متدهاي نوسازي ساختمان

استفاده از بهترين متريال

افزايش قيمت ملك

و...

 

سخن پاياني

يكي از مشكلات زندگي در ساختمان‌هاي قديمي، بروز خرابي در سيستم‌ها و تأسيسات قديمي ساختمان است. ممكن است لوله‌ها به دليل زنگ‌زدگي و فرسودگي نم بدهند و يا سقف اتاق‌ها چكه كند و بسياري از مشكلات ديگر كه همه ما كم‌وبيش با آن‌ها آشنا هستيم. از طرفي امروزه به دليل ركود اقتصادي و تحريم‌هاي موجود، بسياري از افراد قدرت تهيه خانه نوساز و مدرن را ندارند؛ بنابراين به بازسازي منازل مسكوني خود فكر مي‌كنند.

 

همين امروز با كارشناسان حرفه‌اي و مجرب ما در شركت خط و خاك تماس بگيريد.

وبسايت: https://khatokhak.com/

مشهد، بزرگراه ازادي، برج سامان، مديريت: محمدرضا ابريشمي

۰۹۱۵۰۲۹۴۸۲۸

۰۵۱-۳۶۵۸۵۲۰۷

 

شنبه تا پنجشنبه: ۷:۰۰ - ۱۷:۰۰


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/24 ساعت: ۲۰ توسط:mycustomerr :